Fórum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Prihlaška na Poziciu Helpera

Vek: 18
Pozícia na ktorú sa hlásite:Helper

Váš herný nickname:Nystra
Ako dlho hráte na serveri:  1 Mesiac (Od začiatku decembra)
Ako dlho hráte Minecraft: 6 rokov od verzie 1.2.5

Dôvod prečo chcete byť Helperom práe na MidasCrafte : Rád by som pomohol tomuto serveru rásť a zdokonalovať sa . Je pravda že v dnešnej dobe už neni Minecraft to čo býval (čo sa týka popularity) a preto je potreba sa venovať či už starým tak aj novým hráčom .

Vymenovať aspoň 10 príkazov, ktoré by mal Helper MidasCraftu poznať (klasické ako /op, /res a Essentials príkazy pod. sa nepočítajú!: /warn /mute /kick /ban /ipban /unban /gm /iteminfo /tp /lwc mode persist /cmodify 

Boli ste už v minulosti Helperom na inom serveri? Ak áno, uveďte jeho názov: Nie, ešte som nebol helperom na žiadnom servery.

Napíšte nám niečo o sebe (min. 255 znakov): Zdravím,krstným menom sa volam Ján.Momentálne študujem odbor mechanik-mechatronik na Soš I.Krasku v Púchove. Brigádujem v sklárskej fabrike na Lednických rovniach. Medzi moje záluby patria (nečakane) počítačove hry ako napriklad : Minecraft , Drakensangonline,Civilization V a mnoho dalšich . Snažím sa byť aktívny čo najviac na servery (posledne dni som síce nebol kedže ma skolila choroba a prac.povinnosti). To je odo mňa všetko dúfam že to postačí . 🙂

Ahoj,

dostav se, prosím, v neděli 6.1. kolem 20:15 na TS na menší pohovor.

Vek:15

Hlasím se napozici  helpera,

Herní nick: Grace2505

Hram zde od začatku Ledna

Minecraft hraju víc než 5 let

Helper chci byt proto že me baví pomáhat lidem a pomaham i bez prefixu, ale s prefixom se na me mužou obrátit  vědí to, tomuto serveru bych rad pomohl tím že bych vám pomohl se starat o survival server,na serveru jsem téměř každý den minimálně hodinu,a hráč Xman95 mě i pobízel abych si přihlášku vyplnil tak to zkouším 😀

/mute,/ban,/ipban,/heal,/god,/ungod,/fly,/tp,/tp here,/cmodify