Podpora

MidasCraft – Herná podpora

Upozornenie: Žiadosti o unban a žiadosti o nábor je potrebné podávať cez herné fórum


Máte problém s funkčnosťou vášho herného účtu, nedá sa vám pripojiť na náš server, alebo sa chcete opýtať na nejaké doplňujúce informácie? V tom prípade ste na správnom mieste. Avšak najskôr vás poprosíme, aby ste si prešli naše FAQ, prípadne návody na našom webe a pozrite sa, či sa riešenie vášho problému nenachádza práve tam. Pokiaľ ho tam nenájdete, kontaktujte nás prosím nižšie kliknutím na ikonku – Vytvoriť ticket. Vášmu ticketu sa budeme venovať akonáhle to bude možné.

Pre urýchlené riešenie vášho problému nám prosím napíšte počas doby, kedy je podpora online. Hernú podporu poskytujeme v pracovné dni od 15:00 do 22:00. Počas víkendov a sviatkov sme zvyčajne online medzi 12:00 až 18:00. Štandardná doba odpovede na váš ticket je do 24 hodín od jeho doručenia. Pre zrýchlenie efektivity hernej podpory vás prosíme pri písaní ticketov o zadanie nasledujúcich údajov:

  • Váš herný nickname:
  • Vaša IP adresa: (pokiaľ neviete svoju IP adresu, zistíte ju na tejto stránke)
  • Server ktorého problém týka / na ktorom najčastejšie hráte (RPG, Skyblock, Survival, Creative, atď.):
  • Ak je to potrebné, priložte screenshoty, alebo dokumentáciu, ktoré sa problému týkajú:
Vytvoriť nový ticketMoje tickety

V čom vám vieme pomôcť?

Herná podpora štandardne poskytuje pomoc v nasledujúcich oblastiach:

  • Všeobecné otázky, týkajúce sa serveru
  • Nahlasovanie Cheaterov alebo Grieferov na serveri
  • Problémy s platbou / donatingom pre server
  • Problémy s pripojením sa na server (blokovaná IP, cudzia krajina a pod.)
  • Problémy s permisiami, alebo správnym fungovaním herného účtu (nemáte niečo, čo by ste mali mať, niečo sa vám nepozdáva a pod.)

S čím vám cez hernú podporu nepomôžeme?

Herná podpora neposkytuje vyjadrenie ani pomoc k nasledujúcim otázkam: